12 January 2012

[8 Gambar] Errr...Haiwan hisap susu manusia & manusia hisap susu haiwan.


Setelah bertapa banyak hari, tak tau nak letak entri pe, last2 letak entri ni jgk..yg ntah pe2..sikap toleransi & kerjasama antara binatang & manusia..nilai-nilai murni kot semua nih..tak taula aku..tak reti nak komen sangat pasal nih..mungkin kat tempat diaorang, benda ni dah biasa & tempat kita nih, benda nih semua macam pelik..siapa tahu kan? Lau manusia bagi minum susu kat binatang, takdela nampak pelik sangat kan? tapi cuba lau manusia minum susu secara direct dari puting haiwan tuh? tak pelik ke?bagi aku, pelik jer..tak tau la lau korang rasa tak pelik..nak tau macamana gayanya, tengok la sendiri beberapa gambar aku bagi nih..










Gambar last ni, tak tau la aku nak kata pe...aku pun konpius gak..pe jadah la mamat tu duk buat yer? Babi tuh macam syok jer..layaannn..HAHAHA

1 comment:

  1. hai mcm mcm cerita.....sungguh......di luar dugaan

    ReplyDelete

Eh, tengok jer??tak reti nak komen sepatah dua kata?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...